0722-333-727 wp התחל עכשיו

מצאו את ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר:

שאלות נפוצות

מי אתם?

סמארט סוכנות ביטוח בעלת רישיון משרד האוצר לעסוק בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, אנו עובדים עם כל חברות הביטוח המובילות בישראל – הראל, הפניקס, מגדל, פספורט קארד, מנורה, כלל, הכשרה, איילון אלטשולר שחם, ילין לפידות ועוד.

למה לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל עם סמארט?

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל אונליין, ישירות מהנייד, 24/7 בצורה פשוטה ומהירה, כאשר סמארט עוזרת לכם למצוא את הפוליסה המשתלמת ביותר בקלות וביעילות.
אנחנו שולחים אותך לחו”ל בראש שקט.

האם אקבל מחיר שונה אם אתקשר לחברת הביטוח?

המחירים המוצגים באתר נקבעים על פי מחירון חברות הביטוח, המחיר יהיה זהה אם תזמין דרך סמארט או ישירות מול חברת הביטוח, ולעיתים אף יקר יותר בחברת הביטוח.
מבחינתך זה יהיה חסרון להזמין ישירות דרך חברת הביטוח ולהתנהל מולם. יש לקחת בחשבון שירות וזמינות של חברת הביטוח, התנהלות ותביעה ישירות מול חברת הביטוח – המלצתנו היא לטוס בראש שקט.

למה שלא אתקשר ישירות לחברת הביטוח?

אנו מלווים ומייצגים אותך מול חברת הביטוח, גם במקרה של תביעה נייצג ונייעץ עד לקבלת הכסף. קיימים דרכי יצירת קשר שונים, אנחנו זמינים בוואטסאפ, פייסבוק, טלפון ומייל.
חשוב לדעת שהמחיר הוא מחיר מחירון וגם פנייה ישירה לחברת הביטוח לא משנה את מחיר הביטוח, כך שלמעשה אין יתרון לעשות ישירות מול חברת הביטוח.
בנוסף, האם אתה קונה פוליסה מתאימה שמכסה אותך? במקרה של תביעה האם תרצה להתנהל לבד מול חברת הביטוח?

תוך כמה זמן אקבל את הפוליסה מרגע ההזמנה?

סמארט עושה כמיטב יכולתה לשלוח את הפוליסה עד סוף יום העסקים, לעיתים עקב בעיות מחשוב בחברות הביטוח או עומס ייתכן גם עיכוב בשליחת הפוליסה.
במידה ולא קיבלתם את הפוליסה לאימייל בתוך 24 שעות, ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון, האימייל, האתר או הוואסטסאפ ואנו נעדכן אתכם בסטטוס עד לקבל הפוליסה.

איך ניתן ליצור עמכם קשר?

על מנת לספק לקהל לקוחותינו שירות טוב העמדנו לרשותכם מגוון אפשרויות ליצירת קשר:
1. באתר שלנו יש אזור ליצירת קשר ואפשרות להתחיל צ’אט עם נציג.
2. באמצעות הטלפון- ניתן לדבר עם נציג שייתן מענה טלפוני במספר 072-2333727.
3. באמצעות המייל- ניתן לשלוח מייל לכתובת travel@smartt.co.il
4. באמצעות הוואטסאפ – ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ לטלפון המשרדי, במספר 072-2333727.
5. באמצעות הפייסבוק- ניתן לשלוח הודעה בדף הפייסבוק שלנו ונענה במהירות האפשרית.

האם אני יכול לבצע הזמנה גם בלילה או בחג?

כן! באמצעות המערכת החכמה של סמארט ניתן להזמין ביטוח נסיעות לחו”ל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 יום בשנה.
טיפ! סמארט ממליצה לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל בסמוך לקניית כרטיסי הטיסה וזאת מאחר ובמרבית הפוליסות קיים כיסוי הנקרא ביטול/קיצור נסיעה מסיבה רפואית. אשר מבטח מקרה של ביטול הנסיעה עקב בעיה רפואית המצריכה ביטול של הנסיעה ולא ניתן לקבל החזר כספי בגין הביטול מחברת התעופה, המלון וכו’.

כמה זמן לפני היציאה מהארץ ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל?

באמצעות סמארט ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל עד 3 שעות לפני העלייה למטוס בארץ.
יחד עם זאת, סמארט ממליצה לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל בסמוך לקניית כרטיסי הטיסה וזאת מאחר ובמרבית הפוליסות קיים כיסוי הנקרא ביטול/קיצור נסיעה מסיבה רפואית. אשר מבטח מקרה של ביטול הנסיעה עקב בעיה רפואית המצריכה ביטול של הנסיעה ולא ניתן לקבל החזר כספי בגין הביטול מחברת התעופה, המלון וכו’.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

תלוי מחיר, כל פוליסה עד $100 תהיה בתשלום אחד, בפוליסות גבוהות יותר ניתן לחלק למספר תשלומים, בהתאם להחלטת חברת הביטוח.

איך ניתן לשלם? או האם ניתן לשלם בהעברה בנקאית?

לרוב פוליסות ביטוח משולמות באמצעות כרטיס אשראי, זו הדרך הנוחה והיעילה ביותר.
יש חברות ביטוח המאפשרות תשלום פוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל באמצעות העברה בנקאית, ניתן לדבר עם הנציג בטלפון או במייל לגבי אופציה זו.
שימו לב! במקרה של העברה בנקאית חשוב לשמור את האסמכתא עבור התשלום ולהעבירה אלינו, בכדי שנוכל לאתר ולשייך את התשלום בחברת ביטוח.

המחירים באתר בדולרים, מה שער ההמרה?

שער ההמרה נקבע על פי החלטת חברת הביטוח, לרוב הוא מחושב לפי השער היציג של אותו היום או השער האחרון. שימו לב כי השער נתון לשינוי ולהחלטת חברת הביטוח.

האם אתם עושים ביטוח נסיעות לחו”ל לתקופת זמן ארוכה? כמו רילוקשיין, לימודים בחו”ל או טיול ארוך?

כן, אנו עושים גם פוליסות ביטוח לטווח זמן ארוך וגם לרילוקיישן. במקרים כאלה חשוב לדעת מהי תקופת הנסיעה, מה הצפי לפעילויות שונות במהלך הנסיעה ואיזה כיסויים כדאי שיהיו בפוליסה. פנו אלינו בטלפון או השאירו פרטים באמצעות טופס יצירת קשר ונציג יצור עמכם קשר.

מה יקרה אם תהיה לי שאלה כשאני בחו”ל?

לכל שאלה אנחנו זמינים במייל ובווטסאפ בשעות הפעילות וכמובן ניתן לשלוח פנייה דרך האתר ונענה במהירות האפשרית.

האם אני יכול לרכוש פוליסת נסיעות לחו”ל כאשר אני כבר בחו”ל? מה קורה אם אני כבר בחו”ל ושכחתי לעשות פוליסה או הסתיימה ולא הארכתי אותה?

ביטוח נסיעות לחו”ל חובה לעשות לפני היציאה מהארץ. יחד עם זאת, אם אתם כבר בחו”ל ואין לכם ביטוח מכל סיבה שהיא, יש לפנות אלינו באמצעות הטלפון, המייל או הוואטסאפ ואנו ננסה לעזור לעשות פוליסה. שים לב, לא ניתן לרכוש פוליסה אונליין כאשר אתם כבר בחו”ל.
יש לקחת בחשבון שחברת הביטוח יכולה לסרב או לגבות תוספת מחיר מהמחיר הרגיל וכמובן שהביטוח יהיה רק מהיום בו תאשר חברת הביטוח את הפוליסה, בכל אופן לא רטרואקטיבית.

האם ניתן להאריך פוליסה כשאני בחו”ל?

כן, לרוב ניתן להאריך פוליסה, באורך השווה לפוליסה המקורית או מעבר לכך עם אישור מיוחד מחברת הביטוח. לדוגמה אם הפוליסה המקורית היא 10 ימים, ניתן להאריך בעוד עד 10 ימים ללא הצהרת בריאות.
במידה ומדובר על תקופה ארוכה מזה ייתכן ויהיה צורך בהצהרת בריאות חדשה ואף חברת הביטוח יכולה לסרב (במידה ואין אישור, ניתן לבדוק בחברת ביטוח אחרת).
במידה ותרצו להאריך את הפוליסה שלכם תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון, וואטסאפ, אתר ומייל לפחות 3 ימי עסקים מראש ונטפל לכם בבקשה.

האם אני יכול להוסיף כיסויים או לבצע שינויים בפוליסה מחו”ל?

יש להודיע לנו לפחות 3 ימי עסקים לפני מועד השינוי ועל פי החלטת חברת הביטוח ניתן יהיה לבצע שינויים בפוליסה.

מה קורה אם יש לי בעיה בחו”ל?

במידה שמדובר במקרה חירום – יש לפנות ישירות למוקד החירום של חברת הביטוח בה את/ה מבוטח. הטלפון ופרטי יצירת קשר נוספים מופיעים במייל שקיבלת. כמו כן ניתן ללחוץ כאן לצפייה בטלפון חירום של חברות הביטוח >>
במידה שמדובר בשאלה או במקרה לא דחוף, ניתן לפנות אלינו באמצעות האתר, המייל או הוואטסאפ ואנו נענה בשעות הפעילות.

איך אני משנה או מוסיף בפוליסה כיסויים?

במקרה שמדובר בביטול, שינוי או הוספת של כיסויים לפני עזיבת הארץ – ניתן לעשות כל שינוי.
פנו אלינו באמצעות הטלפון, האתר או המייל, רשמו מה הכיסוי אותו תרצו להוסיף ואנו נבדוק את הנושא מול חברת הביטוח ונעדכן.

האם אני יכול להוסיף כיסויים או לבצע שינויים בפוליסה מחו”ל?

יש להודיע לנו לפחות 3 ימי עסקים לפני מועד השינוי ועל פי החלטת חברת הביטוח ניתן יהיה לבצע שינויים בפוליסה.
חשוב לדעת יש חברות שלא יאשרו את התוספת, יש שיחייבו תוספת מחיר על כל התקופה ויש חברות שיאשרו לפי התקופה המבוקשת, בגלל סיבות אלו אנו נעזור לכם למצוא את החברת הביטוח המתאימה ביותר לפני היציאה לחו”ל ונעמוד לרשותכם גם בעת השהייה בחו”ל במקרים אלו.

האם ניתן לשנות פוליסה?

כל עוד לא הייתה תביעה בפוליסה או שינוי במצב הרפואי ניתן לשנות כיסויים ופרטים בפוליסה.

האם ניתן לבטל פוליסה?

ניתן לבטל פוליסת ביטוח נסיעות לחו”ל לפי תנאי מדיניות הביטול, יש לעשות זאת לפני מועד היציאה מהארץ (מועד תחילת הפוליסה) ולקבל את הכסף חזרה.

מה קורה אם חזרתי לפני הזמן/לפני מועד סיום הפוליסה? האם אפשר לקבל החזר?

לרוב ניתן לקבל החזר על פי תנאי הפוליסה של כל חברה, במקרה כמובן שלא הייתה תביעה בפוליסה ונשאר פרק זמן ממושך שלא נוצל (מינימום שבוע).

מה לעשות במקרה שדרוש שינוי בפוליסה?

במקרה שדרוש שינוי בפוליסה, כגון שינוי תאריכי הנסיעה, שינוי/הוספה כיסוי ביטוחי ו/או שינוי בפרטי הנוסעים, יש ליצור קשר בדואר אלקטרוני office@smartt.co.il או דרך טופס יצירת קשר באתר ולרשום את מספר ההזמנה או הפוליסה שלך, פרטי יצירת קשר ופרטי השינוי הנדרש.

האם ניתן לבטח דרככם ביטול נסיעה מכל סיבה?

כן, בשלב זה לא באופן דיגיטלי. ניתן לעשות דרכנו באופן טלפוני ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה. צור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים ואת ההצעה המשתלמת ביותר.
שים לב, ניתן לעשות ביטוח זה עד 7 ימים מרגע רכישת כרטיסי הטיסה.

מה ההבדל בין כיסוי ביטול/קיצור נסיעה (אשר לרוב נמצא בפוליסת הבסיס) לבין ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה?

הכיסוי בפוליסה מאפשר לקבל החזר כספי במקרה של ביטול/קיצור הנסיעה רק במקרה של בעיה רפואית המצריכה אשפוז או המלצת רופא לא לטוס של אחד מהנוסעים. בנוסף, הפוליסה מכסה גם מצב רפואי של קרוב משפחה מדרגה ראשונה (הורים, אחים, ילדים) שלא היה ידוע קודם לכן ומצריך ביטול הנסיעה. לעומת זאת, הביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה כשמו כן הוא מאפשר לנו לבטל את הנסיעה מכל סיבה שהיא ללא הוכחת מצב רפואי וכו’ עם פיצוי עד 80% מגובה הנזק שנגרם וכולל בתוכו ביטול טיסות, בתי מלון, כרטיסים להופעות וכו’ (עלות הביטוח מתבססת על אחוז מסוים מסכום הטיול).

האם אתם עושים ביטוחים נוספים – רכב דירה וכו’ ?

אנו עושים את כל סוגי הביטוחים, ניתן ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר ונציג יצור עמכם קשר בהקדם.

האם אתם עושים ביטוח נסיעות לחו”ל של ספורט תחרותי?

כן, אנו מבטחים גם את מי שיוצא להתחרות בענפי ספורט שונים בחו”ל. יש ליצור עימנו קשר טלפונית לצורך קבלת ההצעה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם לפי ענף הספורט וימי התחרות.

האם אתם עושים ביטוח לחולי סוכרת?

כן, חולי סכרת המשתמשים במשאבה או הזרקת אינסולין נדרשים לשלם תוספת מחיר. אנו נאתר את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם.
יש לשים לב במידה ואינך מזריק אינסולין או משתמש במשאבה יש לציין זאת בפני הנציג.

האם אתם עושים ביטוח לחולי לב?

כמובן שניתן לקבל כיסוי לחולי לב. במידה ומדובר במחלת לב או קרישיות יתר, או מי שעבר ניתוח לב/מעקפים, תיגבה פרמיה נוספת בגין הנסיעה. יש לשים לב כי תקרת כיסוי לרוב תקטן לבעיות הקשורות למחלת הלב.
מי שסובל מלחץ דם ולא מוגדרת לו מחלת לב וכן לא עבר ניתוח לב כלשהו יתכן ויכול לטוס עם פוליסה רגילה, יש לפנות למומחים של סמארט לקבלת יעוץ מקצועי בנושא.

מה לעשות במקרה ביטוחי או בעיה רפואית במהלך הנסיעה?

יש ליצור קשר עם מוקד החירום 24/7 של חברת הביטוח בה הנך מבוטח, לתאר את מקרה הביטוח ולקבל אישור לטיפול הרפואי. בכל הוצאה הקשורה במקרה ביטוחי או בעיה רפואית, יש לתעד ולשמור את המסמכים והקבלות המקוריים המעידים על התשלום שביצעתם ובמקביל לשמור העתק או צילום במידה ויאבדו.

מה לעשות במקרה שנגנבה לי המזוודה/הפלאפון/המחשב הנייד/המצלמה?

חובה במקרה של אובדן או גניבה (במידה ורכשת כיסוי זה) לדווח במיידי לתחנת משטרה קרובה.
יש לפרט בפני המשטרה המקומית מה בדיוק קרה ומה נגנב ובמקרה של גניבת מזוודה יש לפרט לפרטי פרטים בפני השוטר את כל הפריטים שהיו במזוודה.
על סמך התצהיר שלכם יקבע סכום הפיצוי שתקבלו מחברת הביטוח.

מה אני עושה במקרה של תביעה?

במקרה תביעה אנו נעזור באיתור ומילוי טופס התביעה הרלוונטי ונלווה אותך עד למיצוי כל הזכויות במסגרת הפוליסה ועד קבלת הכסף בהקדם האפשרי.
יש לפנות אלינו באימייל, בטלפון או בוואטסאפ עם פרטי המקרה ואנו נסייע ונכווין בתהליך.

מה לעשות במקרה של אובדן או עיכוב בקבלת מזוודה?

במקרה של אובדן או עיכוב (מעל 24 שעות) בקבלת מזוודה יש לקבל ולשמור את האישור המקורי מחברת התעופה המעיד על אובדן או עיכוב בקבלת המזוודה וכן את אישור המסירה לצורך הגשת התביעה.
במקרה של עיכוב מעל 24 שעות יש לוודא שיש לכם כיסוי למזוודה במסגרת הפוליסה, בתנאי שרכשתם כיסוי זה ניתן לשמור קבלות על רכישות עד לסך של 150$ למזוודה.

מה לעשות במקרה של ביטול או קיצור נסיעה מסיבה רפואית?

מקרה של ביטול או קיצור נסיעה (בגלל מצב רפואי שלכם או של קרוב משפחה מדרגה ראשונה) יכוסה אך ורק במקרים בהם לא הייתה קיימת בעיה רפואית הידועה מראש. יש לשמור מסמכים המעידים על הבעיה הרפואית (אישור מרופא, אשפוז במיון) לצורך הגשת תביעה להחזר הוצאות בגין ביטול או קיצור הנסיעה.

מה לעשות במקרה של אובדן או גניבת ציוד?

במקרה של אובדן / גניבת ציוד כגון: טאבלט, מחשב נייד, טלפון סלולארי ומצלמה, אשר בוטח במסגרת הפוליסה, יש לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח על הגניבה, יש לפרט לפרטי פרטים את כל הציוד שאבד. כמו כן, יש לשמור את האישור המקורי שניתן לכם בתחנת המשטרה המעיד על אובדן / גניבה.

אילו מסמכים דרושים במקרה של תביעה?

תחילה יש לוודא כי יש ברשותך את כל המסמכים הבאים:
1. צילום דרכון / ת.ז של כל הנוסעים בפוליסה
2. צילומי כרטיסי טיסה של כל הנוסעים בפוליסה.
3. צילומי קבלות / מסמכים/ המעידים על התשלום שבוצע (יש לשמור את המקורי למקרה הצורך).
4. צילום אישור משטרה / אישורים רפואיים / אישור חברת תעופה על עיכוב, נזק או אובדן.
5. במקרה של אובדן/גניבה/עיכוב – רשימת ציוד/תכולה שנגנבה/אבדה וקבלות של רכישה אם קיימות, במידה ורכשתם משהו עד למועד קבלת המזוודה.
6. יש לשלוח תיאור מפורט של האירוע מתחילתו ועד סופו (כולל תאריכים, שעות ומיקום האירוע)
7. אסמכתא לניהול חשבון בנק או צילום של צ’ק של אחד מהמבוטחים בפוליסה (אליו תבוצע העברה)

האם אתר מאובטח?

כן, האתר מאובטח בתקן המחמיר ביותר לאבטחת מידע. כרטיסי האשראי מאובטחים בתקן PCI של חברות האשראי.

האם ניתן לשלם טלפונית?

במידה וברצונכם לרכוש טלפונית ניתן להגיע עד לשלב כרטיס האשראי ונציג מטעמנו יפנה אליכם או להתקשר למספר 072-2333727 ולמסור את פרטי האשראי טלפונית.

מה זה פספורט קארד / PassportCard ?

פספורטקארד זאת למעשה סוכנות ביטוח המוכרת פוליסות ביטוח נסיעות לחו”ל.
השוני בין פספורטקארד לבין חברות הביטוח האחרות הוא שפספורטקארד משלמת את התביעה באמצעות כרטיס אשראי שניתן למבוטחים לפני העלייה למטוס ואין צורך במקרה רפואי להוציא כסף מהכיס במקרה של תביעות קטנות.

מאיפה אני אוסיף את כרטיס הפספורט קארד?

עמדה המאויישת 24/7 בשדה התעופה בטרמינל 3, כמו כן יש עמדה מאוישת ומכונות אוטומטיות בטרמינל 1. ניתן לאסוף גם ממשרדנו בתיאום מראש.
האם יש חברה נוספת שמשלמת במקום?
כן, חברת מגדל מאפשרת תשלום באמצעות אפליקציה

מה קורה אם יש ברשותי כבר כרטיס פספורט קארד?

מה קורה אם יש ברשותי כבר כרטיס פספורט קארד?
אין בעיה, יש לקחת את הכרטיס שלך איתך לחו”ל (אין צורך לקחת כרטיס חדש, אלא אם כן הכרטיס הקיים שלך פג תוקף). פספורט קארד יודעים אם יש לך כרטיס לפי מספר ת.ז. של הנוסע הראשי (אז אם לנוסע אחר מהנוסעים יש פספורט קארד ולא הנוסע הראשי – הנוסע הראשי חייב לקחת כרטיס גם כן, מכיוון שהפוליסה רשומה על שמו).
אם זו פעם ראשונה שעשיתם פוליסה של פספורטקארד חובה לאסוף את הכרטיס לפני היציאה מהארץ אחרת תחויבו בדמי השתתפות עצמית במקרה של תביעה.

האם יש חברה נוספת שמשלמת במקום מלבד Passport Card?

כן, חברת מגדל מאפשרת כיום תשלום באמצעות אפליקציה מדפיי Madpay.
במקרה של תביעה קטנה ניתן להטעין את כרטיס האשראי שלכם דרך האפליקציה ובכך לשלם את התביעה בקלות ובמהירות ללא צורך במסמכים. כמובן שהכללים המחייבים לתשלום הם באחריות חברת הביטוח בהתאם לתנאי הפוליסה.

יצירת קשר